Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~miras88 | użytkownik

imię i nazwisko adresToru zarejestrowany02.09.2006 @19:47:13 ostatnio na stronie23.02.2016 @18:57:26



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9381284
digarty85 komentarze2800 posty na forum35

komputer / sprzęt
Nikon d70s - Nikkor 18-70, Nikkor 50mm 1.8, Sigma 70-210 APO, Tamron 90mm 2.8... Intel Pentium C2 6420 | 2GB RAM OCZ | GF 8800gts

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Seruss    19.04.2009 @18:52:43
no to się nie patrz . hmmm ? po primo tabliczka mówi za zdjęcie , haha
_______
Tysiąc osób wyjedzie, tysiąc osób nie wróci
Tysiąc osób ma sposób, ty nie musisz nic mówić ...

~ewok    18.04.2009 @15:44:04
pewnie, że tak.
_______
SER SZWAJCARSKI!
~melka91    18.04.2009 @15:41:19
Czy ja wiem czy ściska. Ale na Twoim przykładzie, widac, że nauka robi swoje. Ale sprzęt też ( i nie próbuj zaprzeczyc.) , i już nie pisze tego jako hm...no wiesz. Życzę dalszych zdjęciiowych sukcesów.
~melka91    18.04.2009 @15:33:45
Nie musisz mnie pouczac.
No i może źle to ujęłam. Nie jestem profesjonalistką.
Miłego dnia.

PS. Fajna biedronka na ostatnim digarcie.
~ewok    18.04.2009 @15:29:29
nudzisz mnie
_______
SER SZWAJCARSKI!
~melka91    18.04.2009 @15:24:45
hm, a czy ja mówię, że jestem fotografem. ? mam sprzęt jaki mam i żyję. za to Tobie gratuluję profesjonalizmu.
~ewok    18.04.2009 @15:19:57
ojej, kolego, wybacz, że nie mam tak boskiego sprzętu jak ty
_______
SER SZWAJCARSKI!
~melka91    18.04.2009 @15:09:35
nie ma to jak szczerosc. :/
~ewok    18.04.2009 @15:05:21
pff
_______
SER SZWAJCARSKI!
~hamlin    16.04.2009 @20:33:03
Dziękuję
~EtanOlka    11.04.2009 @18:40:47
;]
_______
Niemcy ukradli mi kota
~mufi    08.04.2009 @00:52:26
komputer / sprzęt
Nikon d70s - Nikkor 18-70, Nikkor 50mm 1.8, Sigma 70-210 APO... Intel Pentium C2 6420 | 2GB RAM OCZ | GF 8800gts

^^ a jakie meble w pokoju ?
~Or4x1d    12.03.2009 @10:03:49
>_<
~Stokrotkalily    28.01.2009 @21:59:14
niesamowite ile szczęścia dały.
niesamowite ile cierpienia przy tym przyniosły.

i to nie wina kapci...
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~igorimiolczyk    07.01.2009 @06:56:45
dzięki
~birch    30.12.2008 @22:47:52
Dzięki znawco ...
~plikone    23.11.2008 @18:21:28
Oj widac łączenie. Nie mam żadnych cudek fotograficznych, ale dla porównania daje Ci linki do 2-ch poprzednich wersji: http://www.digart.pl/zoom/1902344/Poprawka.html i http://www.digart.pl/zoom/2728357/AllInOne.html
_______
"Spróbuj robic to czego jeszcze (prawie) nikt nie zrobił..."
~Stokrotkalily    30.10.2008 @18:38:37
KOLEŚ, ja Ciebie oceniam, Ty też oceń mnie... co to ma być?
złożę skargę do moderatorów i ci pousuwają digarty !
łyso ci...? :P
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~anches    26.10.2008 @12:44:59
zajrzałam, zaciekawiona sygnaturką ))
~kajooo    13.10.2008 @16:11:51
aaa... xD poobserwujemy. :D
ha! mój przyszły współlokator! xD
_______
better than you.
~kajooo    12.10.2008 @22:46:58
jakie 'bry'? xD
_______
better than you.
~kajooo    12.10.2008 @20:45:14
a witam Pana. : D
tu Kaja od Shizumy.
_______
better than you.
~Stokrotkalily    09.10.2008 @11:18:14
nie oceniasz mnie już
przykro mi z tego powdou, proszę Pana
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

~anetas1982    20.09.2008 @13:04:59
dziękuję za komentarz i radę
_______
what's upppppppppppppppppppppppppppp
~Stokrotkalily    14.09.2008 @09:54:45
_______
Robię wszystko na przekór i z premedytacją.

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 29 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt